Klachten

Producten die gekocht worden op de Smart Lashes e-shop hebben een garantie van 24 maanden. Voor ondernemers is de garantieperiode 6 maanden. Meer informatie is te vinden in de algemene voorwaarden. De verkoper is verantwoordelijk voor alle productgebreken die de goederen hebben wanneer de koper ze in ontvangst neemt of die zich voordoen tijdens de garantieperiode. De garantie is niet van toepassing op defecten die zijn veroorzaakt door onjuiste behandeling of mechanische schade. De klant is verplicht om de geclaimde goederen gereinigd, vrij van alle onzuiverheden en hygiënisch schoon aan te bieden. De verkoper heeft het recht om te weigeren goederen over te nemen voor de klachtenprocedure waarvan de staat niet voldoet aan de basishygiënische principes.

Hoe gaat u te werk bij een klacht?


Terugzending van goederen door bezorgbedrijven:

  • Druk het reclamatieformulier af en vul het in. Alle benodigde informatie voor het invullen van het formulier staat op je factuur. Beschrijf het defecte product zo duidelijk mogelijk

  • Voeg een kopie van je factuur bij je pakket.
  • Verpak de goederen zorgvuldig om schade tijdens het transport te voorkomen.

Intersmart, s.r.o.

Nekvasilova 692/27

Praag 8 186 00

Tsjechische Republiek


Na ontvangst van de goederen zullen wij deze controleren en overhandigen aan de klachtenafdeling. Klachten worden binnen 30 dagen na aanvang van de klachtenprocedure afgehandeld.
We vergoeden de verzendkosten voor het verzenden van een claim alleen als de claim wordt geaccepteerd en de afleverbon binnen 15 dagen na uitgifte wordt verzonden